top of page

ADVIES IN BEELD

Veranderende_Wereld.jpg

TOENAME COMPLEXITEIT

We leven in een snel veranderende wereld met een overload aan informatie en nieuwe technologische ontwikkelingen. En nu nieuwe uitdagingen als gevolg van de Corona crisis.

 

Voor veel organisaties betekent dit een enorme toename van complexiteit en onzekerheid. Dit kan leiden tot veel (overbodig) overleg en discussie, verlies van focus, besluiteloosheid en spanning tussen korte termijn resultaat en (middel)lange termijn strategie.

De meeste mensen houden niet van verandering en dat is meteen het grootste obstakel in de meeste verandertrajecten. Het helpt om de verandering visueel te maken, middels visual thinking en zakelijk tekenen. Zodat mensen letterlijk zien waar het naar toe gaat, waarom het zo belangrijk is, welke rol zij erin spelen, welke obstakels er nog zijn en welke oplossingen.  Door de input van de mensen mee te nemen en ook te verwerken in de visual worden begrip en draagvlak gecreëerd.

WELK VRAAGSTUK WIL JIJ EENS HEEL ANDERS AANPAKKEN?

Met visueel denken, vaak visual thinking genoemd, help ik concreet, snel en vernieuwend tot de kern van je vraag of uitdaging te komen. Én de mogelijke oplossingsrichtingen!

Meer weten hierover? Ik laat het je graag zien.

Advies_In_Beeld.jpg
Missie,_Visie,_Strategie_2.jpg
Marketing_Strategy_2.jpg
Communicatie_Strategie_2.jpg

VISIE, MISSIE, STRATEGIE

MARKETING STRATEGIE

COMMUNICATIE STRATEGIE

Branding_Positionering_2.jpg
Innovatiemanagement.jpg
Verandermanagement_2.jpg

BRANDING & POSITIONERING

INNOVATIE MANAGEMENT

VERANDER MANAGEMENT

bottom of page