WIE BEN IK?

Sandra_Stroeve_edited.jpg

Mijn naam is Sandra Stroeve en ik combineer ruim 25 jaar ervaring in leiderschap, strategie, marketing en communicatie met mijn passie voor tekenen.

 

Zaken visueel maken helpt complexe gedachtes en ideeën te structureren, creativiteit te stimuleren en een nieuw perspectief te zien. Of het nu gaat om een strategie, een communicatieboodschap, een process of een werkmethodiek: een visuele weergave communiceert en inspireert. De visuals die ik maak helpen om je doelen écht te bereiken. Geen stapels papier of ellenlange powerpoints, gewoon een helder verhaal op één A4.

In veel organisaties worden plannen volgens een bepaald format vastgesteld en ieder jaar een beetje bijgeschaafd. Echte vernieuwing is lastig, dus wordt geprobeerd hetzelfde steeds een beetje beter te doen. Tijdelijk kan dit (redelijk) succesvol zijn. Tot het ‘ineens’ niet meer werkt. Het moet anders. En daar help ik bij, met een vernieuwende, effectieve no-nonsense aanpak die motiveert en inspireert.

Visueel_Denken_Passie_Tekenen.jpg

Benieuwd wat visueel communiceren voor jou kan betekenen? Ik kom het je graag laten zien!

Waarde_Toevoegen_Futureproof_.jpg

In mijn jarenlange rol als MT lid en marketing- en communicatiestrateeg heb ik de meest effectieve methodes voor strategieontwikkeling leren kennen en toegepast. Nooit gedacht dat mijn passie voor tekenen daar een waardevolle toevoeging op zou zijn. Tot ik zakelijk tekenen en visual thinking ontdekte en zag wat de potentie is van beeld bij het maken van krachtige boodschappen en succesvolle strategieën.

 

 

Vol enthousiasme dook ik in de wereld van beeldtaal, zakelijk tekenen en visual thinking. Ik volgde een leergang Visueel Communiceren en tekende dag in dag uit. De puzzelstukjes vielen in elkaar. Dit wil ik doen: met mijn business know-how én teken-passie mensen en organisaties helpen succesvoller te zijn. In strategie ontwikkeling, in communiceren, in vernieuwen, in samenwerken. Omdat ik het ontzettend leuk vind en omdat ik ervan overtuigd ben dat beeld het verschil kan maken. Om je strategie of boodschap te transformeren van goed naar effectief, zodat je je doelen écht bereikt.

Succesvol 2.jpg
Contact.jpg